Starbucks werkte samen met de populaire podcast Vrouwmibo om haar ijskoffie op de kaart te zetten bij drukke 18-34-jarigen. De hosts deelden hun #TAKE10 momentjes in 6 afleveringen, gekoppeld aan Starbucks Chilled Classics, perfect voor tussenmomenten. Met een mix van pre-rolls, mid-rolls en social media activaties werd het bewustzijn stevig verhoogd: luisteraars hadden een 52% hogere naamsbekendheid dan niet-luisteraars. Een ijskoud succes!
Starbucks Starbucks, bekend om haar hoogwaardige koffie, richtte zich met nieuwe ijskoffievarianten op Busy Best Lifers (18-34 jaar). Via podcasts, perfect voor woon-werkverkeer en korte rustmomenten, claimde Starbucks deze momenten als dé tijd voor Chilled Classics.
Vrouwmibo Het is vrijdag, dus trek die fles maar open… Je bent aangekomen bij de gezelligste vrijdagmiddagborrel van Spotify! Elke week bespreken Nina, Iris en Sophie de week met op de borrelplank enkel ongefilterde meningen en ongegeneerde verhalen. Pak een glas en schuif aan bij de Vrouwmibo!
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkéPrivacybeleid