Pampus wilde met deze campagne een andere doelgroep bereiken dan de traditionele museumbezoekers. De focus lag op randstedelijke dertigers, tussen de 25 en 45 jaar, die bewust in het leven staan, openstaan voor unieke ervaringen en hier ook bereid zijn in te investeren. Een belangrijk element was de meetbaarheid: door unieke URL’s en kortingscodes per podcast konden ze zowel het aantal clicks als de conversie nauwkeurig volgen.
Podcasts
De campagne werd vormgegeven door samen te werken met podcasts die perfect aansloten bij de doelgroep en de gewenste tone-of-voice. De gekozen podcasts waren: Damn Honey, De Hete Brij, Tussen Dertig en Doodgaan en Voorheen Schaamteloos en Randstedelijk. Deze selectie bood een variëteit aan onderwerpen en stijlen, terwijl ze allemaal de randstedelijke mindset aanspraken.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Algemeen
info@dagennacht.nl
Adverteren
adverteren@dagennacht.nl
Kantoor
Dag en Nacht Media
Baarsjesweg 224-5
1058 AA Amsterdam
Hopelijk spreken we elkaar snel!