Denkt u erover te adverteren in de podcast Man met de Microfoon van Chris Bajema? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Dag en Nacht Media verkoopt advertentieruimte voor diverse podcasts, waaronder Man met de Microfoon. Hieronder vertellen wij u er alles over.
Door te adverteren in podcasts benadert u een doelgroep die steeds lastiger te bereiken is. Podcastluisteraars zijn grotendeels onder de 40 jaar, zijn meer dan gemiddeld hoog opgeleid, hebben een goed inkomen en zijn onderdeel van de zogenaamde professional class. Deze groep luistert fanatiek en geconcentreerd. Een ongekende loyaliteit voor dit publiek.
De persoonlijke verhalen van Man met de Microfoon trekken vele, diverse luisteraars. Ze houden van cultuur en mooie, of inspirerende verhalen. Wat we uit onze statistieken kunnen zeggen is, dat de typische luisteraar hoogopgeleid is en tussen de 23 en 34 jaar. Ongeveer 54% van de luisteraars is vrouw en 46% is man.
U kunt ervoor kiezen om Man met de Microfoon voor een bepaalde periode te sponsoren, of in de show te adverteren door beluisteringen in te kopen.
Als u de podcast sponsort, zijn er allerlei creatieve mogelijkheden om uw merk uit te lichten. Zo heeft Chris Bajema voor een eerder seizoen van Man met de Microfoon in samenwerking met de Coffee Company diverse reportages gemaakt. De ene keer interviewde hij een barista, de andere keer een bonenmaler. Zo werd steeds op speelse wijze een andere kant van de organisatie uitgelicht. Luister hier een aantal voorbeelden:
Coffee Company #1:
Coffee Company #2:
Coffee Company #3:
Maar wacht, er is meer! Het is ook mogelijk om deze reportages te voorzien van beeld. Zo kunt u de gecreëerde content uitzetten via uw eigen kanalen, zoals social media, uw blog of website. Hier vindt u een voorbeeld van zo’n videoproductie:
Benieuwd naar de mogelijkheden? Stuur ons een mailtje!.
Voor Man met de Microfoon verkopen wij ook pre-roll advertenties. Dit is een geluidsfragment van ongeveer dertig seconden (max. 70 woorden) dat afgespeeld wordt voordat de podcast begint. In dit geval worden de kosten berekend per duizend luisteraars (‘CPM’). U kiest zelf hoeveel luisteraars u wilt bereiken, of welk budget u wilt spenderen. Wij maken uw audio-advertentie en al onze tarieven zijn inclusief opname, productie, post-productie en distributie van uw advertentie. En hoe meer u inkoopt, hoe minder u betaalt per impressie. Vraag ons naar onze tarievenlijst.
Wij hebben al diverse goede ervaringen met grote merken.
Voor tarieven en meer informatie, ook over onze andere podcasts, vul onderstaand formulier in of stuur een mailtje naar info@dagennacht.nl.
Lees hier meer over de podcast Man met de Microfoon. En bezoek hier de site van Man met de Microfoon.